אנו מודעים לחשיבות של הנגשת תכנים דיגיטליים לציבור הרחב, אך ברצוננו להבהיר כי נכון לעכשיו האתר אינו עומד בתקני נגישות.
במידה ויש לך קושי להשתמש באתר או דרכים בהן נוכל לשפר את החוויה שלך, נשמח לשמוע ממך. ניתן ליצור עמנו קשר ב-[כתובת דוא"ל או טופס פנייה].

פנייה בלשון זכר

התכנים באתר נכתבו לעיתים בלשון זכר

מדיניות החזרות וביטולים

ברצוננו להבהיר כי השירותים הניתנים דרך אתר זה אינם כוללים מוצרים פיזיים ולכן אינם כוללים אפשרות להחזרת "מוצר" או החזר כספי עבור שירות שכבר ניתן.

במידה ושירות מסוים טרם סופק, ניתן לבחון אפשרות לביטול עסקה בהתאם לתנאים הבאים:

  1. יש להגיש בקשה לביטול העסקה בכתב תוך [זמן מוגדר מראש, למשל 14 ימים] ממועד ביצוע ההזמנה.
  2. בקשת הביטול תאושר בהתאם לשיקול דעתנו ובכפוף לחוקים החלים.

אנו מתחייבים לשקיפות ושירות הוגן לכל לקוחותינו. לשאלות נוספות ניתן לפנות אלינו במייל-.yja7949@gmail.com

לצורכי נוחות בלבד, אך הם פונים ומתייחסים באופן שווה לכל המגדרים. אנו מחויבים לכבוד ושוויון עבור כל המשתמשים והמשתמשות.